Værdier

Vores ambitioner handler ikke om at være størst, men om at være bedst!

Dit udseende og æstetik
Vi har eksisteret siden 1994, så vi har set mange ansigter og hudtyper/hudtilstande. 

Kig på din behandler, så ved du, hvordan du vil se ud i fremtiden og vælg din behandler som har den samme æstetiske tankegang som dig. Vores tanke i klinikken er, at vi altid vil starte med at arbejde ud fra en god og sund hud.

Kvalitet og kemi
Vi lader os inspirere af nye hudplejemærker på markedet og introducerer ofte nye brands i klinikken, så vi altid har flere hudplejeserier i klinikken. Det betyder, at vi kan skræddersy den bedste produktkombination og behandling til dig. Vi vil kun arbejde med, hvad vi anser for det bedste i klinikken, da vi ikke kan lade være.

Vi udfører ikke botox i klinikken, da vi ikke vil arbejde med for huden og kroppen ukendt kemi og tilmed mener, at vi alle besidder hver vores charme.

Hos GREENHOUSE finder vi os ikke i, at hudplejevirksomheder bliver ved med at tilsætte potentielt skadelige hormonforstyrrende og kræftfremkaldende stoffer og unødig kemi i hudplejeprodukter. Hudplejemærkerne i klinikken har vi derfor undersøgt og udvalgt nøje på baggrund af deres dokumenterede indhold af aktive ingredienser, som gavner huden.

Vi forhandler derfor hovedsagligt cosmeceuticals og pharmaceuticals produkter. Fragtfri levering ved køb over 1000,- kr.

Vi føler, at det er vores ansvar som hudplejeklinik at sikre produkternes indhold for dig.

Du må gerne stille krav til os i klinikken til uddannelse og vi opdaterer os til stadighed, da vi altid ajourfører os med på, hvad der sker i verden.

Nogle dage har vi desværre lukket, da vi underviser eller er på kursus eller konferencer i udlandet, for at dygtiggøre os i klinikken.

Hygiejnen
Sikkerhed og hygiejne ligger os meget på sinde. Vi garanterer altid for, at hygiejnen er 100% i orden hos GREENHOUSE. Vi genbruger aldrig vores lagner, pincetter, håndklæder m.m. Der vil altid være skiftet, når du skal have behandling. Vi benytter kun engangsklude til ansigtet, engangshandsker, hårnet, nåle til microneedeling og mesoterapi m.m.

Lyd
Mobilen ser vi gerne er slukket, især i venterummet, da vi har mange som gerne vil slappe af inden eller under deres behandling.
Børn er velkomne, men vi vil gerne have det af vide på forhånd, så vi kan finde en løsning sammen i kalenderen.

Behandlingsaftale
Vi ser helst, at du har ordnet alt det praktiske inden din behandlingstid, dvs. telefon, toilet osv. Vi vil gøre alt i klinikken for at passe vores tider. Derfor forventer vi også, at du vil gøre det samme.

Der vil blive krævet fuld pris af behandlingen, hvis du ikke møder op. Det fulde beløb skal betales, før vi kan booke en ny tid til dig igen, som skal forudbetales.

Flytning af tiderne skal ske i god tid, ansigtsbehandling mindst fire dage før.

Tavshedspligt
Da vi har mange kunder/patienter som kender hinanden, går vi meget op i, at vi har tavshedspligt. Diskretion er i højsæde og vi har kun én kunde ad gangen. Vi har også et rådgivningsrum, så man kan få professionel vejledning i fred

Service
Som kunde hos GREENHOUSE er du sikker på kvalitet. Du kan altid kontakte os 24 timer, da vi altid vil svare tilbage. Vi er en lille klinik som kender alle vores kunder og vi bliver aldrig større, da vores formål er perfektion og kvalitet.

Tid har ingen betydning hos os, kun kvalitet.

Medarbejderpleje
Som ejer af klinikken GREENHOUSE, vil Maria Lassen gøre alt for, at vi har et godt arbejdsmiljø, så vi passer på hinanden i klinikken. Meget sjældent kan vi være forsinket, da vi har noget med mennesker at gøre, for ikke at stresse den enkelte medarbejder prøver vi altid at hjælpe hinanden for at indhente tiden.

Sikkerhed
Hvis der opstår komplikationer som heldigvis er sjældent, er du som kunde hos GREENHOUSE altid garanteret sikkerhed, da der er 24 timers vagttelefon. Du vil som kunde kan altid kunne komme i kontakt med os. Kontakt på mail, telefon og vi har en vagttelefon, så du vil altid være tryg, når du går hos GREENHOUSE, da vi har mange kliniske behandlinger.

Vi har læger tilknyttet til klinikken. Hvis vi ser noget som vi bliver bekymret for, så vil du bliver sendt videre udenom ventelisten.

Datalov og STPS
Vi overholder naturligvis dine oplysninger og journal som Sundhedsstyrelsen, persondataforordning og datatilsynet kræver. Læs mere under Persondataforordning.